Амбър Хърд ще получи ДОЛЖЕНОТО, казва Джони Деп на фона на делото за клевета

Съдия отхвърли молбата на Амбър Хърд в жалба за клевета на стойност 50 милиона долара, което даде победа на Джони Деп.

Съдия даде разрешение на холивудския актьор Джони Деп да продължи с двегодишното си дело за клевета срещу бившата съпруга Амбър Хърд. Делото няма да бъде отхвърлено, според съд във Вирджиния, който също отхвърли искането на Хърд за отхвърляне на делото. Откакто Деп заведе делото си през март 2019 г., звездата от „Аквамен“ е подала три искания, твърдейки много причини, включително постановяването на присъдата й за клевета в Обединеното кралство.

Първоначално 58-годишният актьор съди Хърд за клевета през 2018 г., след като тя написа статия във Washington Post за „оцеляването на домашно насилие“.



В иск за клевета на стойност 50 милиона долара, заведен през 2019 г., звездата от „Карибски пирати“ Джони Деп спечели огромна победа над бившата си съпруга Амбър Хърд.
Джони Деп, звездата от Карибски пирати, наскоро направи новини, след като Амбър Хърд го обвини във физическо нападение. Двойката се раздели и скоро се забърка в правен спор. Джони Деп току-що спечели значителна победа над бившата си съпруга.

Деп, от друга страна, претърпя неуспех след тази победа. Актьорът преди това се опита, но не успя да съди британско списание, защото го нарече „биец на жени“. Съдия Андрю Никол председателства процеса, който продължи няколко седмици, и заключи, че статията, публикувана в The Sun, включва „съществена истина“.
Деп току-що спечели още една юридическа победа в битката си срещу Амбър Хърд.

Според доклад на USA Today, съдията прецени, че двете дела (клевета и клевета) не са едни и същи, позовавайки се на факта, че Хърд не е страна в лондонския процес, а по-скоро свидетел за The Sun, оттук и нейното искане за уволнението беше неуспешно.

Джони попадна в заглавията наскоро, когато твърди, че холивудският филмов бизнес го бойкотира, след като загуби дело за клевета в Обединеното кралство срещу британския вестник The Sun, който го нарече „бич на жени“ в статия.

Списанието трябваше да докаже, че съдържанието на неговия етаж е „по същество вярно“ и съдията реши, че са се случили 12 от 14-те предполагаеми епизода на домашно насилие.